Третього березня українські партнери знову зустрілися, аби обговорити ключові питання у порядку денному. Насамперед важливо було розглянути дві розробки.

Перша — монографія “Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика”, над якою працював увесь колектив, проте генеральне наукове редагування здійснила Світлана Калашникова, а верстку – Наталія Базилюк. Важливо зазначити, що видання має присвоєні номери електронного об’єкта DOI, паперового видання IBSN та галузевого УДК. Також монографія вже має три рецензії, що підтверджує її наукове значення.

• Щодо змісту, то у першому розділі викладено теоретичні основи і політичні передумови парадигми вдосконалення викладання у вищій освіті.
• У другому зібрано яскраві кейси практичного впровадження вдосконалення викладання у вищій освіті України.
• Третій розділ надає читачам можливість ознайомитися із рекомендаціями щодо впровадження парадигми вдосконалення викладання у вищій освіті.

Усі українські партнери погодилися, що видання є якісним, фаховим та цілком готовим для публікації у публічному просторі.

Наступним важливим питанням було представлення пілотної версії Меморандуму, який обумовлює основні принципи співробітництва сторін, зокрема щодо супроводу та втілення спільних інноваційних проєктів, вдосконалення методології оцінювання викладацької майстерності, а також прав та обов’язків сторін, які співпрацюють. Надалі документ буде доопрацьовано та пожано на перегляд європейським парнерам.

Відкритим залишилося питання силабусів, над яким команда працювала до 8 березня.

Дякуємо партнерам за наполегливість та результативну роботу.