Мета: запровадити європейський досвід навчання, орієнтуючись на потреби студента, підвищувати роль студентів у забезпеченні якості вищої освіти в країнах-партнерах, шляхом впровадження моделі персоналізованого навчання на основі віртуального навчального середовища інтелектуального тьюторства «Навчання без обмежень». Ця модель дасть студентам можливість розвивати свої навички, опираючись на власний темп, допоможе оцінювати власні досягнення самостійно, а навчальні програми, їхні цілі та зміст студенти зможуть персоналізувати та адаптувати до індивідуальних потреб. Таким чином це збільшить їхню мотивацію до самоконтролю та полегшити саме навчання.

 

Цілі проєкту:

  1. Підвищити мотивацію студентів до навчання шляхом впровадження індивідуальної системи, яка опиратиметься на студента як самостійну особу. Це  задовольнить індивідуальні потреби студентів, повʼязані з персоналізацією та диференціацією особистого.
  2. Збільшити рівень прозорості та зрозумілості навчального процесу та оцінювання для студентів (у тому числі в результаті неформальної освіти), зменшити хвилювання студентів, сформувати у них відчуття впевненості у ефективному досягненні потрібних результатів.
  3. Створити додаткові освітні потужності для людей з обмеженими можливостями чи особливими академічними потребами, щоб полегшити їхній шлях до отримання вищої освіти. Використовуючи можливості інклюзивної освіти, впроваджених моделей індивідуального навчання, гібридних технологій, ця мета буде досягнена.
  4. Удосконалити освітні програми ЗВО шляхом розподілу програмних результатів навчання між освітніми компонентами, покращення навчальних матеріалів. Особливу увагу приділити процесу формування компетенцій, які прямо впливають на успішний результат навчання.
  5. Сприяти мобільності студентів, враховуючи віддалений (віртуальний) формат. Це стосуватиметься рівнів університет/країна, а також обмін між академічними секторами та формами освіти (формальна/неформальна/заочна) шляхом визнання і трансфером оцінок/кредитів.
  6. Забезпечити зворотний зв’язок, що стосуватиметься ефективності роботи студентів, викладачів та адміністрації.
  7. Посилити взаємодію всіх зацікавлених сторін (роботодавців, громадськість, контролюючі органи (Міністерство освіти і науки України, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти), а також створити гнучкий механізм адаптації результатів навчання до змін ринку та сучасних технологій.
  8. Забезпечити ринок праці висококваліфікованими фахівцями, які матимуть високий рівень компетенцій, будуть ознайомлені із стандартами якості ЄС та поточними вимогами роботодавців. 
  9. Створити культуру безперервного навчання.

 

Робочий план проєкту:

  1. Управління проєктами.
  2. Розробка методичного забезпечення моделі персоналізованого навчання.
  3. Розробка інформаційно-діагностичної онлайн-платформи SMART на основі адаптації віртуального навчального середовища з відкритим кодом.
  4. Організація університетських коворкінг-центрів «Навчання без обмежень» у кожному університеті-партнері.
  5. Практична апробація моделі персоналізованого навчання та інтелектуального наставництва.
  6. Забезпечення якості.
  7. Поширення.

 

Внутрішні правила використання персоналізованого навчання

 

 

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.