Проєкт має на меті привернути увагу до існуючого розриву між студентами, які мають реальні можливості для мобільності, та тими, хто їх не має. Erasmus Gap розглядає з європейської перспективи тему, яка здебільшого вирішується на національному або навіть інституційному рівні.
Проєкт Erasmus Gap має намір задокументувати значний розрив між студентами, які обирають мобільність під час навчання, і тими, хто не робить цього з соціально-економічних причин.
Візуалізація масштабних наборів даних, які проєкт збере з різних європейських країн, допоможе вищим навчальним закладам та національним агенціям розробити власні інструменти, щоб повною мірою усвідомити важливість цього розриву та його негативний вплив на соціальну інклюзію. Дані від Львівського університету ще більше підкреслюють, наскільки важливо враховувати специфічні потреби українських студентів під час війни, особливо в контексті амбіцій ЄС щодо більшої європейської інтеграції та згуртованості. Політичні рекомендації, що ґрунтуються на дуже надійному наборі даних, будуть розроблені таким чином, щоб викласти неспростовні факти щодо стану справ з інклюзивною участю в мобільності та того, як це можна авторитетно відстежувати в майбутньому, беручи до уваги корисність потенційного впливу від того, що така діяльність стане регулярним аспектом стратегічного планування та моніторингу реалізації програми Еразмус. Ці рекомендації також враховують відомі взаємозв’язки з параметрами фінансування, які можуть допомогти поліпшити соціально-економічні дисбаланси у складі мобільного студентства.
Таким чином, проєкт Erasmus Gap надасть дані та інструменти, які можуть зіграти ключову роль у середньострокових та інших політичних дебатах щодо рівня фінансування програми Еразмус+ з огляду на такі життєво важливі теми, як більша європейська інклюзія та згуртованість.